Välkommen hit!

Tjenare! Jag är en kille som heter Emil, född -97 som gillar Photoshop, HTML och CSS. På den här bloggen kan jag hjälpa dig med din blogg. Och kanske göra en header/bild till dig. Vem vet? :)

Postat av: sandra

Hej Emil :D!

Du är inte sugen på att göra en header/bild till mig :D?

för jag har haft min så länge och skulle vilja ha en ny.

Men du kan ju gå in och kika på min så kanske du kan göra efter den storleken ?

2009-05-03 @ 21:51:04
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/
Postat av: Alice

hej du skulle inte vilja göra en header till mig ? svara här under omdu vill ? ;)

2010-03-18 @ 15:16:22
Postat av: Emil

*Hej Alice :D Tyvärr har jag inte bloggat på gaanska länge, jag har helt tappat intresset för sånt nu ;/ Förut tyckte jag sånt var dunderkul, men nu är det bara cykling, pingis och kompisar som gäller ;)*

2010-03-18 @ 16:21:06
URL: http://emilsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0